May 27, 2010

at 3:14 PM

yay~ =D

note: spontan post..

1000 hitz! whee~

hehh to all of u peeeople who've been faithfully(or not) visiting my bloggie, thankeww! ^^


2 yrs bck(2008) when i started to blog, i nvr knew people will actually caree n take time to read my blog.. for me, blog is lik my 2nd diary..

nobody knows, nobody cares.
my blog, my world.

until then some started to urge me to blog whenever i stop blogging for days...
some might nt like it, some might find it interesting, some might even get offended.. o.o
i dont know, but again..
my blog, my thoughts.

anyway my main purpose is to appreciate ur time on my blog =)
whoever u are, yeah, thanks....!

some taken pics when im bored.. i mean, really BORED... xD



ini candid @@


LOL



*loads of huggs* ^^

Luv,
Jo
Reactions:

May 23, 2010

at 5:00 PM

wehh, forgive me larh xDD

so yeah, we got to rest for like..4 days?
and dang i lost the mood to study.. lol same goes to my frens..

went bei's house once again but i was wayy too tired to study sej..
the mashed potatoes she made were A W E S O M E !
somehw it kept me awake for another half an hour.......
ahah, thanks beiiii xD

was bored the other day, so here's wat i did.. o.o


-connect cable
-flicked the switch
-on laptop =x
-sign in Skype

and...

pozzzeee xDD


so how should i pose?


k noe liao.. 1


2~


3~~


KaCHAK! xDD

LOL OMG Joey SS....

O.O

Luv,
Jo
Reactions:

May 18, 2010

at 6:22 PM

A quick one..

ard the 2nd week of exam..
despite being restless..i'd say everythin is stil under control.. *smiles*

spent a few nites at bei's house to study, mainly on adMaths..
well the usual group study we had years bck were being stated as 'a waste-of-time'..
but nt this time =DD whee?
haha but today's paper(adM) was okay.. let see wat i ll get..

parents came home early today..mum hving fever..
doctor suspected tat it's dengue, i was shocked cuz she hardly gets sick de..
get well soon maaamiii.....*sobs

choir competition was held last sat..
we got 3rd, and i was reali disappointed..
well jus in case ure an ACS-ians.. no offense, really..
but stil, i personally feel tat our singing is better..
sigh i feel bad, for nt giving them enuf of practices in the hall..
anyway i can reali see their passion, each one of them.. =)
no doubt tat they improved alot.. and yes, i mean ALOT..
frm sour faces i turned them to smiley faces..
frm singing out of tune, they sumhw got bck on track..
frm being inharmonious(dunno da word xp) , they sang sweetly on tat day..


me n my Jane babe xD


on the way home..

Ahh~ all in all, i believe they ard did their best..(or mayb nt o.o)
ppl might nt like it, but who cares? we had fun singing, right?
anyway, again, they re still the best bunch of all, i mean it =)

Bukit Mewah Choir 2010

watch it if u want.. hehe..
i was the conductress, if u noticed xD

and nw, i hv no more excuses to slack, gotta focus bck on my studies..
sc n mths tmr, pray for me ar~

all the best for ya pepz out ther, who are also perishing becuz of mid-term test =x
together, we can conquer exams~!

*dum dum tak tak dum dum tak*



Luv,
Jo




Reactions:

May 9, 2010

at 1:00 PM

a not-quite-wordless weekend

Well first and foremost,

Happy Mothers' Day!

hehh..

wat r u expecting.. another post for mummy?
nuuu...~
to list everythin tat my mum has done for us, this will surely b a never ending post..
so maaa~
thx for everything..!
lurve uuu =)

i wanted to blog about everythin tat has happened..since i kinda MIA..
lol but its alooot xD
trust me, u wun wan me to do tat..
lalaala~

weeks ago, my mum frightened me by asking for my blog linkk...
i went all 'OHHHHHHHHHHH~~ for? O.O'
hehe again it was weeks ago.. and if u read my previous post, my comp gg-ed..

u noe lahh, moms maa... she wher can remember ohh? =x

wulalaa~
so peeeeople, if one day u see me deleting some of my blog posts..
u noe wat happen larh.. xD

our skul had education expo last week..
i randomly sat at one table, the guy frm Dasein Academy of Art was interesting lol!
uh wait, no.. lame is the word.. == the courses sumhw caught my attention, but well im stil considering.. finance is one of my problem..
anyway, God has His ways.. =)

11th May will be my Not-So-Important-Yet-Important Exam..o.o
yeah my midterm exam, just so you know..
this morning i said sumthing to mom, sumthin stupid..or was it? =x
lols, i said.. 'mii, i noe wat to give you for Mothers' Day liao'..
and guess wat?

*drum rolls*



yeh.. my results.....

ahh.. wat can i say.. God Bless Me..

man im losing my voice.. i hv been shouting these days..
getting tensed.. for both choir and studies..
i hv too much to do..but she doesnt understand me..
i almost quarreled with her the other day..sighh
well i was a little harsh, guess she was also shocked... but i nvr regret telling her wat im going thru..at least she understands..
i hope so..

Mewah's Star is back! i dont noe wat u call it in eng but its a chinese singing competition..
used to be our skul's annual event.. but the last time we had it was in 2007..
heheeeee, gonna give it a try =p
my singing is nt up to standard yet, and i hv stage fright..
LOL..
i sang solo once as a performance for a prize giving ceremony and i was shivering so let alone singing on a stage!
audition is on 4th June.. again, God Bless Me!~ wheee

went over to Bei's place fri night..
it was 11pm+ when we officially started revising for adMaths.. lol
Two is always Better than One.. in fact we learnt alot..
hmm do u call 2 chapters 'alot' ? if yes, then yeah...kindaa....xDD
u can hear us munching snacks and cracking heads at the same time..
3.30am was our..so called supper..we ate 2 packs instant nooddles each.. o.o
cont with adMaths until 4.45am.. and our 5mins rest turned out to be a 2hours nap..zz
i got up around 7am and headed to skul at 8 for choir.. a without-rest practice for me until 12pm..
bck to bei's place and walked to church at 1pm..
then again to her house at 5pm, did maths, and BCK to church at 7pm..
service ends at 9.30pm and mamak with family until 11+....

there goes, my Saturday....

gilllllaaaa..

random: i fixed Ekey's correction tape.. x)

Luv,
Jo
Reactions:
 

| Old junk new junk | A Wake Up Synopsis | Goodmorning | Season 4 | Season 5 | True Romance | Season 7 | Facebook |